AD klubtagság

Gyakran ismétel kérdések!

 

Hogyan lehetek Klubtag?

Az Aqua Danubius zárt uzatási klubrendszerébe elsődlegesen ajánlással tud csatlakozni! Amennyiben az Ön ismeretségi körében szerepel egy klubtagunk az Ő ajánlásával tud a rendszerünkhöz csatlakozni.

Csatlakozás menete:

Kérjük adja meg elérhetőségeit és hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot!

Adatlap kitöltése!


 

Szobafoglalási adatlap kitöltése.

Először válassza ki, hogy szobát foglal vagy csak ajánlatot kér?

Az adatlapba rendszerünk automatikusan beilleszti a szálloda adatait és az Ön ügyfélszámát és e-mail címét. (ha be van jelentkezve)

Önnek csak a következőket kell kitöltenie: Dátum (bejelntkezés napja - távozás napja), Telefonszám, Címe (számlázás miatt), Vendégek neve. Itt tud megjegyzést is írni a foglalásához!

Az adatlap jobb oldalán olvashatja

Itt tudja bebiztosítani foglalását, amennyiben kipipálja a 

Lemondási feltételek:

Megrendelő érvénytelenítheti, vagy módosíthatja a megrendelt szolgáltatást írásban, kötbérfizetés nélkül, minimum 8 nappal a szállodába érkezés előtt, (kivéve külföldi szállodákat és a belföldi szállodák szilveszteri időszakát, melyekre külön feltüntetjük a visszaigazolásban a lemondási határidőket).

A kötbérmentes lemondási határidő utáni törlés meg nem jelenésnek minősül és a megrendelt szolgáltatás tartózkodás 100%-os megfizetésével büntetődik.

Felhívjuk a figyelmét, hogy a lemondás, módosítás vagy meg nem jelenés esetén a visszaigazolásunkban szereplő feltételek az irányadóak!

 

Miért hasznos az útlemondási biztosíték?

Útlemondási biztosíték megkötése esetén a kötbér igénye nem áll fenn a jelentkezési lapon szereplő személyek balesete vagy betegsége esetén. Ennek tényét az utazás megkezdése előtt 3 munkanappal 20 óráig kell az Aqua Danubius 2000 Kft-nek bejelenteni a következő telefonszámon: 0670 613 70 54. Ügyfélszolgálat: hétfőtől péntekig 14-20 óra között.


Kapok voucher-t, amit a szállodában be kell mutatnom?

Az Aqua Danubisutól visszaigazolást kap, ez alapján fizeti be a szobafoglalását!

Foglalásának a feldolgozását követően, visszaigazolást küldünk A szálllodának mi adjuk le a foglalását. (Név, érkezés és távozás dátuma, szobatípus, kiválasztott csomag, kérése/megjegyzése).

Változtatások

Bármely, a foglalásával kapcsolatos változtatást ügyfélszolgálatunkon (nem a szállodában) jelezze, a szálloda hivatalosan tőlünk fogad el módosítást.

FIZETÉS

Hogyan tudok fizetni?

Az utazás díját minden esetben az utazás előtt,a visszaigazolásban szereplő határidőig  kell befizetni cégünknek . Az alábbi mód közül választhatnak:

  1. ERSTE bankban befizetik az összeget számlánkra
  2. Banki átutalással
  3. Irodánkban helyszínen fizetnek (csak készpénz)
  4. SZÉP kártyával a megjelölt szállodákban

Számlázás

Befizetéséről a számláját elkészítjük és a regisztrált e-mail címére elküldjük. A számla további pénzügyi teljesítést nem igényel.

Tájékoztató SZÉP kártyás fizetés esetén!

Vásárláskor elegendő csak foglalót fizetni, a fennmaradó összeget ráér közvetlenül a szálláshelyen rendezni.

Tehát: A foglalót a visszaigazolsunkban szereplő fizetési lehetőségek valamelyikével tudja kiegyenlíteni, a fennmaradó összeget a szálláshelyen fizetheti SZÉP kártyával.

SZÉP-kártyás utalás esetén a kártya kibocsátó bankjától függően az alábbi módokon történhet előlegutalás:

OTP Bank: az oldalra való regisztráció után az összeg utalható lesz. www.otpszepkartya.hu

MKB Bank: kérjük, hogy adja meg a kártyaszám alatti azonosítószámot és a kártyatulajdonos nevét. A tranzakcióhoz előzetes engedélyeztetés szükséges a szállodától. www.mkbszepkartya.hu

K & H Bank:  a 06 1 335 33 55/ 7-es mellék tárcsázása után a kártya adatainak megadásával a banki kollégák indítják el a tranzakciót.

A megjegyzés rovatba mindhárom esetben nevét, foglalási számát és az utazás időpontját feltüntetni szíveskedjen. Kérem, amennyiben módjában áll, az átutalásról szóló bizonylatot szintén küldje el nekünk e-mailben.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a SZÉP-kártyás utalás átfutási ideje kb. 21 naptári nap.


Elutaltam a pénzt, miért nem kaptam visszaigazolást?

A visszaigazolást már megkapta, ez alapján utalta át a pénzt, újabb visszaigazolást nem küldünk csak a befizetéséről a számláját.

Pár napon belül utazom, a pénzt befizettem, a bizonylatot visszaküldtem irodájukba. Minden rendben van a foglalásommal?

IGEN. Ha probléma lenne a foglalásával vagy befizetésével, telefonon és vagy e-mailen felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Kaptam egy számlát utólag a foglalásomról, amit már befizettem.

Ez a hivatalos számla az Ön foglalásáról, amit Ön már befizetett.Tennivaló nincs már vele. Pénzügyileg teljesítve!

Lekéstem a befizetési határidőt. Rendben van még a foglalásom?

Foglalása a befizetés határidőig érvényes!  Foglalását a szállodának a teljes összeg befizetését követően jelentjük le. Hívja ügyfélszolgálatunkat és kérjük fizesse be az összeget, a befizetésről szóló bizonylat másolatát pedig mihamarabb küldje el ügyfélszolgálatunknak e-mailben.


KLUBTAGSÁG SZERZŐDÉS HOSSZABBÍTÁSA 

Lejárt a szerződésem és meg szeretném újítani. Mit tegyek?

Hívja ügyfélszolgálatunkat  és kérje KEDVEZMÉNYES ÁRON szerződés hosszabbítását.

E-mailen az info@aquadanubius.hu e-mail címre tárgy "szerződés hosszabbítás"


Egyébb

Kérdése esetén ügyfélszolgálatunk a rendelkezésére áll.

Kapcsolat

 



Kellemes pihenést kívánunk!

Aqua Danubius csapata

Hírlevélre jelentkezés


Név:*
E-mail cím:*
Ügyfélszám:
Hírlevél hozzájárulás:* Hozzájárulok ahhoz, hogy az Aqua Danubius hírlevelet küldjön részemre.
Adatvédelem:* Az adatvédelmi nyilatkozatot elolvastam és elfogadom.